Tokvarmt

Tro inte att jag klagar, men det är tokvarmt ute - i dag igen!!!
Typ 29,5 grader i skuggan just nu.

Åh vad jag älskar svensk sommar när den är precis så här!

En god vän har varit här och fikat idag och hon hade gudomligt gott hembakat fikabröd med sig. Ni vet, sånt man egentligen aldrig vill sluta glufsa i sig. Jag ska få receptet, sen får vi se om jag lyckas skapa något liknande. Tveksamt.

Mycket mysig fikastund blev det. I skuggan. Vi hade dött om vi suttit i solen, och det hade ju varit synd på så gott fikabröd.

P tog en solsäng och hittade sin plats i skuggan under träden. Kanske tur att vi inte hunnit göra något åt den djungeln ännu...


Det här är faktiskt också sommar, när man ligga i skuggan och ta sig en liten tupplur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback