Hipp hurra!



Man skulle ju kunna tro att man i min ålder inte skulle bry sig. Men jag erkänner utan omsvep - jag är barnsligt förtjust i att fylla år!

Det är något med den här dagen som alltid ger mig en porlande lyckokänsla i hela kroppen. Framtidstron är aldrig starkare hos mig än på min födelsedag. Men mest beror det nog på att jag fyller år preciiiiis när sommaren är som allra vackrast, den har bara precis börjat och resten av den ligger inom räckhåll framför mig. Det är lycka.

Kaffekalaset med familjen sparar vi till helgen. Men så många fina människor runt mig har verkligen förgyllt min dag - på riktigt! Det var länge sen jag kom hem så sprudlande glad som idag.

Det är ju rent skamligt att man bara får fylla år en gång om året ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback