Rabarberpaj

Tänk att kunna gå ut barfota i trädgården och plocka lite rabarber och sen bara gå in och göra sig lite rabarberpaj.

Jorå, det var precis vad jag gjorde idag, och mysfaktorn i det lyste upp både mig och vädergudarna för plötsligt tittade solen fram och jag kunde ha shorts en stund! Jag vet. Man kan knappt tro att det är sant.

En vän kom förbi och fikade och snackade bort ett par timmar och för första gången kunde jag förnimma känslan av semester! Ni ser, det går åt rätt håll ;)

En kakelugnsmakare var också på visit, vi behöver göra en del drastiska - och troligen jädrigt dyra - åtgärder med vår värmande skönhet i matrummet. Blir svettig vid bara tanken, men det är ju en annan femma.

Avslutade dagen med besök hos min fina frisör, så nu har jag sommarljust hår igen. 

Hepp. Dags att ladda batterierna. Imorgon är en ny dag!


Paj med egen rabarber.


Husets hjärta behöver fixas till, hoppas vi hittat rätt person för jobbet.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilka söta små pajer! Hoppas att de smakade gott!

2014-06-27 @ 10:07:12
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback