Väderkartan

Det är tydligen inte bara jag som har svårt att begripa att jag numera har semester...

Vädergudarna verkar ju ha missat det totalt! Tiodygnsprognosen är ju mer skräckfylld än de mest skrämmande halloweenfilmerna.

16 grader! Om jag har TUR kan jag eventuellt som MEST få 16 grader en dag eller två - och då ackompanjerat av regn!!!

Alla fattar ju vad det här betyder... Jag kommer ju inte komma undan. Jag kommer TVINGAS göra nyttiga saker och TVINGAS lära mig måla, putsa och röja. Den här sommaren kan med den här väderprognosen bli ett jädra långt arbetspass som hantverkare.

Imorgon är det jag som börjar leta efter en resa till värmen. Tro mig.


På ren svenska: pissväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback