Woho - sommar! Not...

Alltså. Idag är det formellt min första semesterdag. Min första SOMMARSEMESTERDAG!!!!

Och man kan säga vad man vill, men nån jädra sommar ser man ju inte skymten av.

Så jag har låtsats att jag är sjuk. Bara legat i sängen i pyjamas och läst. Och ätit muffins. Dom smulade. Kommer ångra mig ikväll när jag ska krypa till kojs. Men jag var tvungen att tröstäta något och burken med kräftost kändes sådär.

Jag vet. Jag vet. Det finns inga dåliga väder, bara... Bla bla bla...
Och jag håller med, inget snack om saken. Min dunjacka är skitskön att ha ute idag. Men folk kommer tro jag är GALEN (iaf värre än vanligt) om jag knatar ner på stan i underställ o dunisen.

Så jag stannar hemma. Inomhus. Men nu är de där muffinsarna slut och jag är sjukt sugen på nåt gott.

Nämen trevlig f-cking svensk sommar då!

23 juni!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback