Tillbaka i vardagen

Igår när P kom hem från jobbet berättade jag gladeligen om allt fantastiskt jag fått uppleva i NY. Han lyssnade tålmodigt. Men när jag detaljerat började berätta om den hysteriska mängden köande människor i Apple-butiken började han se ut som en moloken liten hundvalp...

"Så då handlade ni inget där?" frågade han besviket.

Men då kunde jag glädjestrålande berätta om amerikanarnas fantastiska logistik och sen plockade jag fram mina presenter :)

Så nu har jag en mycket glad man här hemma! Den där magiska pennan kan tydligen föra in alla anteckningar direkt i "paddan". Vilket just nu prövas med stor frenesi...


Nä. Han har inte fått en målarbok och kritor i present från NY, även om man kan förledas att tro det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback