Tjuvstart på julen

Fy mig! Fy fy fy på mig!!!
Men jag kunde bara inte låta bli...
När jag ändå skulle handla lite mat slank ett par lussekatter med hem också...

Jisses vad gott det var!

Och som om jag inte redan var ute på hal is, så mumsade jag lussebulle samtidigt som jag surfade runt på nätet efter de ultimata julprydnaderna.

Får mig osökt att tänka på dottern som i yngre dagar brukade avsluta sommarlovet med att börja spela julmusik på sitt flickrum. Hon skippade liksom alltid hösten och gick rakt från lata sommarlovsdagar till att bygga upp förväntan inför julen. 

Det är nog typ det jag gör nu. Men P hävdar att vi måste höststäda trädgårn i helgen innan jag börjar tänka på att julpynta huset... Glädjedödaren.


Oförskämt gott, trots att vi inte ens hunnit in i halvtid av oktober...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback