Central Park

Äntligen har jag fått besöka Central Park, hit vet jag att jag kommer tillbaka.
En underbar plats på jorden.

Alla dessa bröllopspar som fotas i parken, folk som solar, cyklar och springer, åker rullskridskor, gatuframträdanden och romantiska roddturer i sjön.

En lång slingrande kö av människor (ett lemmeltåg som aldrig verkade ta slut) bakom kravallstaket fick oss nyfiket att stanna till.
Det visade sig att alla var på väg till konsert med Beyonce i Central Park.

Och så överallt platser man känner igen från alla filmer. Så mäktigt!


Genom den här allén måste jag ha gått miljoner gånger i filmens värld, nu har jag gjort det på riktigt också.


Äntligen i Central Park!


Central Park selfie


Roddturer i sjön.


Med häst och vagn genom Central Park.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback