Kräftskiva

Det borde vara olagligt att vakna 06:11 en lördag morgon. Särskilt när man bara några timmar tidigare kommit hem från en kräftskiva...

Jo, det var en trevlig tillställning med P:s kollegor och respektive igår kväll. Och jag höll mig nästan helt till bubbel och var inte ens i närheten av snapsen så jag mår faktiskt riktigt bra idag. Ja, bortsett från att jag tycker att jag var värd en sovmorgon då...

Men det finns massor att göra idag så det kanske är bra att jag nyttjar dagen.
Tror dessutom att vi får en övernattningsgäst ikväll. Kan bara bli trevligt!

Men nu: mot tvättstugan och sen är det dags att fortsätta med fruktskörden...


Första kräftorna för mig i år, och troligen de sista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback