Söndagsbestyr

Har jag sagt att jag flyger till New York på lördag? Har jag sagt det? Va? Va? Va?

Om inte:
JAG FLYGER TILL NEW YORK PÅ LÖRDAG!!!!

Börjar mentalt tänka på packningen, vilka kläder jag ska ta med. Man vill ju flyga lätt dit och sen fylla kofferten med alla underbara saker från shoppingen.

Tänkte ta med mina nya kängor. De funkar till både jeans och klänning.
Men så gick jag ut och spanade in väderprognosen... De första tre dagarna ska vi få 27 grader varmt!!!! ❤️❤️❤️

Så kängor blir det inte.
Måste nog däremot rota fram shortsen...

Jag ger iallafall järnet här hemma idag. Tvättar, sorterar och viker kläder. Diskar, röjer och putsar fönster. Knåpar på inköpslista och ska förbi mormor med lite äppelmust. Och så försöker jag tvinga barnen, och deras respektive, att skriva listor på vad de önskar sig från New York.

Ja, ni läste rätt. Försöker TVINGA! Inte ett önskemål hittills... De små liven brås ju inte på mig iallafall...


Nu är det höst här hemma. Kompisen som bor i Kiruna lade ut en bild på FB i morse som visar att de har vinter med massa snö!!! Men dit jag ska är det tydligen sommar - wohooo!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh! New York!? Hoppas att ni får det alldeles underbart!

2014-09-21 @ 22:03:46
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback