Ingen måndagsångest

Det tar ett tag att få in rätta knycken i jakt på de perfekta solstolarna.
Idag gick vi bet. Igen...

Vi fick visserligen platser ungefär där vi ville. Det vi inte visste var att platserna blev kokheta redan klockan 9 på morgonen... Och då var det försent att byta. Men till imorgon har vi en ny strategi :)!

Det var dock bara jag och H som kokades idag. Våra respektive spelade golf. Den dyraste golfturen de någonsin gått (eller åkt kanske man ska säga). Jag törs inte ens skriva vad det kostade, ha ha ha!!!

Å andra sidan är ALLT svindyrt här. Alltså hutlöst dyrt, så där dyrt så vi inser att vi aldrig kunnat inse i förväg HUR dyrt. En liten ryggmassage kostar typ en miljon. Nä. Kanske inte riktigt. Men banne mig inte långt ifrån. 

Tur att vi bor på all inclusive :)

Men det är en helt fantastisk plats på jorden. Vi har börjat kika lite på vad vi vill se och göra under de här veckorna. Men först vill jag få lite grundfärg. Konstigt nog har vi inte bränt oss än (peppar peppar).


Imorgon tar vi plats på stranden igen.


Förmiddagsdrinkar. Det är faktiskt viktigt med vätska!


Vi lider lite av tidsomställningen och är helt slut på kvällarna = somnar tidigt och vaknar mitt i natten. Igår kväll gensköt personalen oss och hann in på rummet innan vi låste för kvällen. Ett litet konstverk hann de också knåpa ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback