Födelsedag

En annan tog ju chansen att fylla år häromdagen. Typ som jag tagit chansen att göra den 11 juni de senaste 47 åren...

Var dock ruskigt trött och bestämde mig för att inte ha något "firande", men de närmast sörjande bestämde sig ändå för att dyka in på en kaffetår på eftermiddagen.
Och vad är kaffe utan kaka? Så jag "terapi-bakade" lite. Tänkte bara sno ihop lite muffins, men det blev visst även lite kakor, mini-sockerkakor och en vit choklad kladdkaka.


Fick de ljuvliga kaffemuggarna Grace och en tillbringare av min fina man på morgonen. Äntligen kan vi slänga bort de fula blå Ikeamuggarna!


Baka baka liten kaka...


Fika i solskenet ☀️


Selfie med systerdottern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback