Mormorslycka 💕

Jag har frÄgat. Jag lovar! Jag har gjort det. Och jag har fÄtt klartecken. Det Àr fritt fram. Nu Àr det 100 procent officiellt!

VI SKA BLI MORMOR OCH MORFAR!!!

Ja, och dottern och hennes fina sambo ska bli förÀldrar. Men det Àr bara en liten detalj i sammanhanget. Det största just nu Àr ju:

VI SKA BLI MORMOR OCH MORFAR!!!

Fattar ni hur lyckliga vi Ă€r?!?!? Vi ska fĂ„ en liten bebis! 💕
Jag och P Ă€r lite lĂ€tt hysteriskt glada över den hĂ€r nyheten. SlĂ„r lĂ€tt varenda 4-5:a nyhet jag nĂ„gonsin varit med och skapat. Vi vill liksom bara att han ska komma NU! Eller ja, alltsĂ„ inte precis nu. Men nĂ€r han vuxit till sig. Det Ă€r halvtid nu. 20 veckor. Och ja, det Ă€r en liten pojke ❀.

Vi ska riva trÀdgÄrdsskjulet och bygga en lekstuga, sÀtta upp skyddsanordning/staket i den branta backen ner bakom garaget, mÄla och tapetsera om ett rum pÄ övervÄningen, P funderar pÄ att bygga ett barnvagnsskjul och, och... Ja, ni fattar. Vi har storslagna planer. Egentligen hinner vi inte jobba. Det Àr ju sÄ mycket KUL som ska ordnas!

Det Ă€r egentligen bara en sak som P och jag inte Ă€r överens om. Jag anser att en resa till New York, för att köpa barnklĂ€der, Ă€r obligatoriskt. P hĂ„ller inte med. Men vad vet han om bebisklĂ€der? NĂ„ja. Än har jag inte gett upp hoppet...

Vi lĂ€ngtar efter vĂ„r lilla krabat 💕


Fina dottern med fin liten bebis i magen! Bilden har dock ett par veckor pÄ nacken. Gissar att magen hunnit bli lite större nu.



Kommentarer
Postat av: mamma

Det mest underbara som hÀnt pÄ mycket lÀnge.

2016-04-13 @ 21:07:41
Postat av: Sophie

❀

2016-04-14 @ 05:13:38
Postat av: Anonym

Underbara liv!!!

2016-04-14 @ 07:12:23
Postat av: Anonym

Vi Àr mÄnga som lÀngtar efter gos med bebisen

2016-04-14 @ 16:23:15
Postat av: P's vÀn

AnvÀnd pengarna till att köpa barnklÀder pÄ Ullared sÄ kan ju P fÄ spela golf i Jönköping medans du handlar?

2016-04-15 @ 17:46:12

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback