Bon Island och snorkling

Igår levde vi ö-liv. Vi hyrde en longtail som tog oss med ut för att först snorkla och sedan åka till en ö som heter Bon Island.

Ja, alltså. Jag snorklade givetvis inte. Jag matade fiskarna och roade mig med att kasta en brödskiva på P:s rygg när han snorklade så han fick ett helt fiskstim över sig. Det tyckte jag var roligt 😄.

Grabbarna som körde oss var ena riktiga fenor på vad de sysslade med. Det var liksom hygglig sjögång när vi skulle hem, men kapten parerade vågorna och var så himla säker på sin sak att inte ens jag var orolig.


Mot Bon Island


På G!


Fiskarna i havet 🎤



Snorkelgänget




Det var verkligen växlande molnighet på ön vi till slut strandade på. Men mysigt!


Kompisar!


Bon Island


Strandselfie


På väg hem tog vi oss en närmare titt på ett tempel, men bara från båten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback