Äntligen tinar jag upp!

Nyss stod det vår i almanackan - och snön vräkte tidvis ner. Men det var förra (?) veckan. Eller möjligen förrförra.
MEN NU ÄR SOLEN OCH VÄRMEN HÄR!!!

Jag har kastat av mig långkallingarna (living on the edge) och njuter av att tina upp inombords. Det här är baske mig den bästa tiden på året, när hopp om liv och en underbar sommar spirar sida vid sida om körsbärsblommorna som är på väg att slå ut. Okej. Hos oss verkar päronblommorna hinna före, men ändå.

Fritidsschemat är späckat, men jag njuter! Hoppas ni gör detsamma 💕


Årets första kvällsbubbel på altantrappan efter avslutat fredagsjobb. Kan inte bli bättre.


Häromdagen hjälpte vi dottern och hennes fästman (jo, de är förlovade nu!) att flytta deras källarförråd.


En dag ägnade jag bland annat åt att såpaskura utemöbler och altan.


Medan P ägnade sig åt sådant här...


Mums!


Och så har vi monterat barnvagn 😍.

Årets grillpremiär skedde dock i snöväder...


... Likaså grabbarnas golfpremiär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback