Back to basic

Jaha. Då var det slut på semestern. Nu är det dags att återgå till jobbet. I alla fall om en timme eller så. Vet bara inte var jag har gjort av vinterjackan... Den hängde ju i hallen så sent som på försommaren, men sen dess har hallen genomgått en renovering. Och jackan... Ja, den verkar vara pytts väck.
En röd jacka borde ju inte vara så svår att hitta kan man tycka när alla andra ytterplagg är svarta, grå eller bruna. Men icke sa nicke. Får nog ta ett varv i garaget och leta, där hittade jag ju brödkaveln häromdagen... Japp. Mot garaget! Bara måste hitta den för nu faller det snöflingor utanför fönstret hemma hos fru Hedlund.

Kommentarer
Postat av: Olle

Höstsemester regerar! Om en vecka är det min tur.

2009-11-11 @ 13:44:01
URL: http://situationkiwi.blogspot.com/
Postat av: Ulf H

Nio arbetsdagar kvar. Sedan blir det Indien. Håller med Olle, höstsemestern är den bästa. Som jag längtar.

2009-11-11 @ 19:47:27
Postat av: Lillan

Håller med! Höstsemester rules!!! Ha det så underbart killar på era respektive äventyr!

2009-11-13 @ 00:22:16
Postat av: Olle

Indien minsann, jag fortsätter ytterligare en bit österut. Lycka till på färden.

2009-11-13 @ 20:41:59
URL: http://www.situationkiwi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback