När, var, hur?

Klockan 08:18 pep det till i min mobil. Undrade förvånat vem mer än jag som var vaken (var redan inne på min andra påtår. Eller blir det tretår då?) och hämtade nyfiket telefonen. Det var ett ytterst kort sms.
"När?"
Jag tittade på de tre bokstäverna och funderade ett ögonblick innan jag svarade:
"När, vad?"
Svaret kom blixtsnabbt:
"När är det?"
Nu blev jag lite otålig. Funderade på att gå den enkla vägen och ringa upp, men det är ju liksom ingen sport längre så jag replikerade med nytt sms:
"VAD?"
Tog inte många sekunder förrän svaret kom:
"Ja men hallå! Ledin så klart"

Tja. Så enkelt var det tydligen att skaffa sällis till en Ledinkonsert. Man skriver en rad på nattkröken och på morgonkvisten är det klappat och klart.
I like it :)

Kommentarer
Postat av: Maria

I like it too!

2009-11-12 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback