Halvnaken julgran

Åkte en snabbis till affären. Ungdomarnas uppdrag under tiden var att klä granen.
Klart jag blev lite förvånad när jag kom hem och upptäckte att ett stort antal kulor låg kvar i sina lådor. Sååå mycket julpynt har vi faktiskt inte.
När jag gick runt granen förstod jag dock var överskottet av kulor kom från.

- Men! Ni har ju inte pyntat baksidan, här hänger ju bara en enda liten kula!
- Äsch, man ser ju ändå bara framsidan, kontrade den unge manlige julgransdekoratören.

Fel min son. De fina kulorna hänger man så de syns när man kommer in. De fulare och lite mer slitna kulorna använder man till baksidan. Men man pyntar ALLTID hela granen!

Så här kan det ju inte se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback