Onödigt tidsfördriv

Det brukar alltid vara bra att vara ute i god tid, men ibland kan man faktiskt vara liiiiite för tidig.
Kom precis till den insikten.

I dag fick nämligen maken någon minut över och ägnade sig åt klockor som tidsfördriv. Utan att jag ens bad om det ställde han om klockan i bilen, eller nåja - datumet i alla fall (den har gått fel sen bilbatteriet gav upp för en tid sedan). Sen fixade han klockorna inomhus som gått käpprätt fel efter senaste strömavbrottet (som är så länge sen att jag inte ens minns när det var). Jag blev hur glad som helst när jag upptäckte vad han fixat.

Men precis nu, när jag tittade på en av de plötsligt rätt inställda klockorna, slog det mig. I morgon måste maken göra om allt när vi går över till vintertid! Snacka om att dagens tidsfördriv var onödigt...

Kommentarer
Postat av: Hanna-Panna

Går de rätt nu, eller är det en timmas diff ;-)

2010-10-31 @ 11:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback