God Jul!

Så. Nu är vi redo att fira jul i det här huset.
I går kom maken hem - helt fantastiskt underbart att ha honom hemma (om än bara för ett par dagar).

Vi har hunnit ha julfika med sonen i veckan (två gånger faktiskt) eftersom han nu dragit till västkusten där han ska fira jul med sin flickvän och hennes familj.

Som jag nämnt förut så jobbar dottern hela julhelgen. Men nu har vi ändå styrt upp det riktigt bra, om jag får säga det själv. Hon kommer nämligen hit ikväll för mys, skinksmörgås och övernattning och likaså sent i morgon kväll när hon jobbat klart.
Just nu väntar vi bara på att hon ska rulla in i kvarteret.

Om jag ska rannsaka mig själv så kan jag enkelt konstatera att jag nog aldrig någonsin tidigare fuskat så mycket med julbestyren som jag gjort i år. Men det struntar jag i. Nu får det vara bra. Nu ska vi bara mysa, njuta och invänta morgondagen och Tomtens besök...

En riktigt God Jul önskar jag er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback