Vid liv, men vilse

Nu kan ni sluta fila på löpsedeln.
Jag överlevde natten och nu har vi lämnat vesselkräken åt sitt öde. Istället har vi flugit fram genom Tyskland på Autobahn.
Japp. Flugit. Maken har tagit "fri fart" till en helt ny dimension... Och jag måste säga att jag tyckte det kändes synnerligen underligt när han brände om polisen i närmare 200 blås...

Men nu är vi snart vid vårt slutmål - Como i Italien.

Var vi befinner oss just nu är dock lite oklart. Vi trodde vi tog in på ett hotell i Schweiz. Men sen fick jag sms med prisinfo på mobilen där jag hälsades välkommen till Österrike. Så medan vi kopplat av i baren har vi varit övertygade om att vi är i Österrike. Fram till nu, då ett nytt välkomst-sms kom från Schweiz.

Ja, ja. Det vete fanken i vilket land vi befinner oss. Tyska pratar de i alla fall, och det enda vi vet med säkerhet är att just Tyskland har vi lämnat bakom oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback