Åldersproblem...

Såg plötsligt mitt förra inlägg med "nya" ögon. Drog mig samtidigt till minnes de senaste dagarnas diskussioner på fika- och matraster på jobbet.
Med skräck inser jag att jag sitter och drar "gamla" barnhistorier från förr i tiden!
Hjääääälp!!!!!
Det ger ruskiga åldersvibbar! Blev nästan gråtfärdig när jag inser varthän det verkar barka, det vill säga utför....

Jag försöker trösta mig med att jag nog bara svepts med i vinddraget. Varenda människa runt omkring mig verkar vara höggravid eller småbarnsförälder vilket förstås resulterar i barnprat. Och då dammar jag av mina 15-20 år gamla historier. Halleluja. Så patetiskt av mig.

Därför lovar jag här och nu att omgående sluta upp med dessa fasoner. Jag lovar! Förlåt! Jag bara sveptes med i småbarnsyran. Ska inte upprepas. Punkt. Slut. Stjärnstopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback