En liten tupplur

Alltså. Jag har inte lagt av med bloggeriet. Men jag tog en tupplur i förra veckan och har liksom inte kvicknat till ännu.

Är bara bedrövad över att en veckas vila inte direkt syns utseendemässigt.
Det där med skönhetssömn är rent skitsnack.

Har sovit hur mycket som helst den senaste veckan och borde ju, om teorin med skönhetssömn stämmer, se ut som en fräsch nyponros. En blick i spegeln visar dock på raka motsatsen...
Påsarna under ögonen kan lätt konkurrera med x-large kassarna på Ica Maxi. Jag ser... Jag ser... Tja, jag ser ut som jag gråtit oavbrutet i dagarna sju. Och så är man grå-grön-blå i huden vilket verkligen inte hjälper upp situationen.

Jag blir sååååå TRÖTT!!!

Har bara lust o dra täcket över huvudet och somna om. Men det hjälper ju uppenbarligen inte. Så nu är jag lite putt. Om ni nu är intresserade av att veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback