Grabben glömsk

Det är samma sak varje gång sonen reser till sin flickvän. Japp. R.E.S.E.R. Hon bor ju inte nästgårds om man säger så. Nåja. Oavsett det. Det jag skulle komma till är att jag facineras så fantastiskt av att samma mönster upprepar sig varje gång det ska "resas".

Varje gång ber jag sonen skicka ett sms när han sitter på tåget.
Och det gör han. Alltid.
Varpå jag ALLTID kontrar med ett sms där jag ber honom höra av sig när han är framme.
Och det gör han. ALDRIG!!!

Nåja. Han kommer inte undan. Jag jagar honom alltid med blåslampa tills han svarar.
Och nu är han framme har jag fått till svar. Med ett litet "ooops, jag glömde höra av mig".

Ja. Ja. Bara jag vet så är jag nöjd.
Och nu lär jag inte höra något av honom på ett par dagar, om jag känner grabben glömsk rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback