Mission impossible

Drar mig faktiskt för att gå och lägga mig för då måste jag gå upp och möta morgondagens avskyvärda uppdrag.
Det att hitta en bikini. I november.
Vedervärdigt.
Om det är OMÖJLIGT att hitta en bikini när det råder högsommar ute, hur groteskt vedervärdigt blir det då inte att försöka hitta badplagg nuuuuu????

Suck.

Man kan säga mycket. Men min kropp är inte byggd för minimala plagg...

Och jo. Jag MÅSTE hitta något att bada i (även om jag inte är en badare av större mått). För jag har väl nämnt att vi snart ska till soligare breddgrader? Nähä? Har jag inte sagt det? Kan bero på att jag förträngt det. Nåja. Vi ska i alla fall till landet där man just nu skjuter krokodiler på gatorna och där man kan få en orm ringlandes runt benen när man vadar till hotellet. Visst låter det underbart? Or not...

Fast nu är det ju inte just precis dit vi ska. Tack och lov. Fast känner jag vår Hedlundska resetur rätt så hinner det säkert inträffa någon annan katastrof innan vi kommer till vårt slutmål. För det är alltid något avvikande när vi ska ut och resa. Förra resan blev ju inställd på grund av inbördeskrig... Say no more.

Ja, ja... Om jag ska få till årets första dopp (nä, det blidde inget i somras) så får jag nog ta tag i mission impossible (bikinijakten) imorgon ändå. Och så måste jag försöka hitta ett par lätta små tunna sommarskor... Ha ha ha ha!!!! Någon som vill byta med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback