Musikdjungel

Nope. Bloggdöden (den riktiga) har inte drabbat mig. Än.

Drabbad har jag blivit av något helt annat.

Spotify.

Ja, ja, ja! Jag vet. Alla andra har haft det i typ tusen år.
Men för fru Hedlund är det nytt - och det är baske mig som att födas på nytt.
Man har ju musikminnen till allt! Just nu går jag igenom barndom, tidig tonår, mittentonåren och slutet av tonåren. Jag grinar en skvätt, skrattar massor och sjunger så det står härliga till här hemma i köket.

Shit. Man blir helt slut ju.

Spotify är alltså skälet till att jag inte har tid att skicka mail till mina vänner, ringa några samtal, hålla mig ajour med fejjan - och jag har inte tid att blogga!!!!

Ville bara berätta det. Om intresseklubben vill notera varför det är lite glest med blogginlägg hos Hedlundskan.

Nu: Tillbaka till musikdjungeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback