Dagens läxa

Dagens läxa: Ropa inte hej förrän du är över ån...

Bland alla fantastiska underbara suveränt kunniga personer, måste det ju också finnas de som... Tja, som typ inte platsar in riktigt i den kategorin (oj, vad jag var diplomatisk nu!).

Men det är väl som med chokladasken till jul. Allt är så underbart ljuvligt gott och sen råkar man få en sån där jäkla körsbär i sprit-bit. Man blir ju så besviken! Så frustrerad! Och just då - i det ögonblicket - glömmer man hur goa och underbara alla andra 24 bitar varit. Och när man sen ändå försöker tänka positivt, så sitter den där bismaken liksom kvar... Den jäkla körsbärspralinen förstör ju hela jädrans helhetsintrycket!!!!

Jag hoppas att vi slipper körsbärspralinen framöver. Helt ärligt. Jag klarar mig mycket bättre utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback