Inga konstigheter

Sorry. Har varit lite för upptagen de senaste dagarna för att hinna uppdatera er om mina triviala vardagssysslor.
Men om ni nu undrar vad jag har haft för mig så kan jag väl summera det med följande:

Jag har fått förklara för de polska beväpnade säkerhetsvakterna på flygplatsen att min träningsdagbok INTE är någon säkerhetsrisk - och att jag INTE går på någon särskild diet trots att min träningsbok innehåller kostråd.

Dessutom har jag lagat mat. Riktiga middagar - i dagarna tre.

Självfallet har jag svettats på GTC med min coach också (såååå nöjd).

Myst med dottern en kväll och har hämtat hem sonen för en hel myshelg - och det har nästan, nästan, varit så att vi för ett ögonblick trodde att vi skulle kunna samla alla fyra i familjen för en stund tillsammans. Men så blidde det förstås inte.

I dag har jag "tränat" genom att ränna runt i butiker i Kista centrum, Bromma blocks och alla tänkbara sportaffärer däremellan och längs med E4 söderut.

DET har jag sysslat med medan ni undrat över var jag tagit vägen.
Inga konstigheter. Inga konstigheter alls. Som Färjan-Håkan skulle ha sagt.


"Inga konstigheter" att se sån här reklam på gatorna i Thailand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback