Senaste nytt

Det har droppat in en del sms de senaste dagarna, och här får ni alla gemensamt samma svar:

Nej. Vitaminpillrena verkar inte göra någon nytta. Okej, vid några enstaka tillfällen de senaste dagarna har jag varit något piggare. Men det behöver inte bero på pillren, kan faktiskt lika gärna varit så att jag bara varit sockerhög efter intag av diverse sötsaker.
Men skam den som ger sig. Jag knaprar på. En dag vänder det!

Annars har det faktiskt (som vanligt) inte hänt så mycket de senaste dagarna.

Men en dag tog jag mig i kragen och bestämde mig för att göra det här:



Modigt va? Jo! Det är det! Har man en gång fastnat i en snurrande, dundrande och vattensprutande biltvätt (vilket jag gjort) så krävs det mod att möta fienden igen.
Bilen blev jättefin. Och var glänsande röd - i typ fem minuter.
Nu är den typ superskitig igen. Och en bakdörr har frusit fast.





En annan dag i helgen ägnade jag åt bullbak.
De var underbart goda när de nyligen tagits ut ur ugnen och kunde ätas varma.
Dagen efter var de dock både hårda, stampiga och oförskämt torra... Lite för mycket mjöl kanske?

Typ det har jag ägnat mig åt de senaste dagarna.
Vad har ni gjort?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag har haft roligt också! Jag har tillbringat 4 hela dagar från morgon till kvöll med att riva ut din svärmors kök ;)

2012-01-25 @ 19:48:40
Postat av: Lillan

Men stackare!!! Har du inget riktigt jobb att sköta längre ;)?

2012-01-26 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback