Tummen upp!

Vet inte om det har med åldern att göra, men jag har blivit otroligt känslig för det där som kallas service.
Jag blir så själaglad när jag får bra service, och talar gärna om det för den som utför sitt serviceuppdrag med glans.
Men lika glad som jag blir över god service, lika lack blir jag när jag drabbas av usel service.

Nåväl. I det sammanhanget (alltså den goda varianten) måste jag bara berömma det företag som jag då och då köper linser av. Till saken hör att jag allt som oftast har usel framförhållning. Det gäller inte minst just mitt seende. Alltså beställer jag i princip alltid mina linser först när de gamla tagit slut...

Häromdagen uppstod en sådan situation. Så lätt desperat skickade jag iväg min order på nya linser klockan 11:50. Och vet ni vad? Strax före lunch, dagen därpå, låg mina nya linser i min brevlåda! Är det inte fantastiskt?!?!?! Heja Lensway vad fantastiskt snabba ni är!!! Nu kan jag blicka framåt en hel månad till utan att behöva bekymra mig över att jag ser ut som en gammal tant i mina dinosauriebrillor!



Det här är inte smygreklam! Det är mitt sätt att tacka för god service!
Heja Lensway! Tummen upp för er!

(Nä. Jag har inte klurat ut hur man roterar bilden...)


Kommentarer
Postat av: Bettina

Rotera bilden innan du laddar upp den. Har du en PC? I så fall brukar man kunna dubbelklicka på bilden så att den öppnas och nedanför bilden brukar det då finnas gröna pilar för att rotera. Men det varierar ju från dator till dator...

Postat av: Lillan

Tack för tipset gumman :) Ska pröva nästa gång, men förstår fortfarande inte hur det kunde hamna på "sniskan" från början... Teknikens under!

2012-03-01 @ 23:41:33
Postat av: Anonym

Ska jag skicka din reklam till vd:n? Råkar känna honom...

2012-03-06 @ 20:13:02
Postat av: Bosse

Hej Lillan,



Per skickade länken till din blogg och jag blev mycket glad av det du skrev! Vi försöker vara snabba och kundfokuserade. Kan jag intressera dig av att testa oss som glasögon-site också? Jag bjuder på första paret om du ger din objektiva recension av hur du upplever produkten och leveransen. Maila på [email protected] om du är intresserad. Mvh Bosse (VD för Lensway)

2012-03-10 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback