Nästa fruktträd

Jag upptäckte igår att orsaken till att jag fått så många päron i huvudet beror på att de nu är mogna!
Men vad gör man av päron??? Jag var tvungen att köpa mig ett exemplar av tidningen Hembakat, så nu ska jag nog få till det. Kanske.

Om päronen inte hinner ruttna innan jag får tillgång till köket igen...
Jo, idag kom golvsliparen in i vårt hus. Så vi klättrar numera in på övervåningen dit vi flyttat datorer och kaffebryggare. Då tror vi att vi överlever.

Köket är dock inte klart på ett par dagar, och sen måste vi sanera (jädrar vad dammigt det blev!) så risken finns ju att det inte blir någon päronpaj - i år.

Nåja. Vill ni oss något så finns vi på övervåningen så länge!


Mmmmm... Hoppas jag hinner göra en iallafall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback