Underbara magnolia

Det har varit huvudvärkens vecka.
Surt om ni frågar mig.
Låg däckad i migrän hela förra helgen. En dag kan jag ta. Men två! Då blev jag lite putt faktiskt. 
Tröstade mig med att jag tagit ledigt i torsdags och hade storslagna planer. 

Först skulle jag fika med min underbara syster!!! Sen hade jag massor av härliga saker inplanerade. Men när jag satt där hos syrran kände jag hur det kom krypande igen. Migränh-vetet!!!
Jo jo. Jag vet ju det. Får jag det på riktigt så brukar jag få ett "anfall" till inom en vecka.

Men tre bortkastade lediga dagar! Grrrr... Så igår muckade man inte frivilligt med fru Hedlund. Om man säger så.

En liten ljusglimt var iallafall åsynen av syrrans fantastiska Magnoliaträd! Det tar fullkomligt andan ur mig! Jag måste plantera ett eget, men har inte klurat ut den ideala platsen ännu.
Men en dag ska jag också ha blommande magnolia i min trädgård ❤️


Finaste magnolian.


Syrrans träd är flera meter högt och fyllt med knoppar.



Kommentarer
Postat av: Mian

Hoppas att du mår bättre! Fin magnolia! : )

2015-05-02 @ 18:22:17
URL: http://finastemattan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback