Sol och röda vinbär

ÄNTLIGEN en riktig solig svensk sommardag!!! Min första i år... Och då ska vi ha i åtanke att det är den 9 augusti...

Jo, jag vet. Det var kanonväder den veckan vi var bortresta. Och en del av de sista två veckorna har också varit fantastiska. Men då har jag jobbat. (Jag föredrar dock att jobba i sol framför regn så just den biten stör mig inte) Igår (lördag) var också fin och varm, men solen tittade inte fram på riktigt förrän på eftermiddagen.

Men idag sken den! Från morgon till kväll.
Så gissa om jag njutit idag!!!

Tog dock en liten paus för att plocka lite röda vinbär. Jag hade egentligen bestämt mig för att låta busken vara nu. Men jag kan inte titta på alla fina röda bär utan att få dåligt samvete.
Så när jag hittade ett recept på muffins med röda vinbär fick det bli en sån laddning.

De blev riktigt goda.
Ska nog göra en laddning till imorgon och frysa in.



Mumsiga röda vinbärs muffins.


Baka, baka liten kaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback