Julafton 2015

Det blev en underbar julafton igår med nära och kära. Idag softar jag bara och njuter av juldagen. Småäter av resterna i kylskåpet, äter ur godisskålar och ur chokladaskar som om det inte fanns någon morgondag.
Tror att jag kanske ska inviga mina nya bubbelglas fram mot kvällen (om jag bara kan få bort de eländiga klisterlapparna under glasen...).

En riktigt god fortsättning på julen önskar jag er alla ❤️


Julafton 2015


Julmaten är på gång.


Dukat.


Alla barnen på plats.




Vem kommer smygande här då?


Man blir aldrig för stor för att uppskatta ett besök av jultomten.


Tomten har fullt upp med att gissa vad det är i paketen... En gammal kär tomtetradition 😉


Tomten svalkar sig med lite must i mina champagnekupor som jag fått i julklapp av mina älskade barn.


Finaste glasen och FINASTE New York mössan!!!


Syrran testar julklapp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback