Summering av 2015

Jaha. Då var årets sista dag här. I morse var min känsla ÄNTLIGEN!
Äntligen kan vi ta farväl av ett riktigt skitår. 2015 går sannerligen till historien som ett år man kunnat vara utan och kröntes av enorm sorg när mormor gick bort den 3 november.

Men så började jag titta på bilder från året och upptäckte att det också hänt massor av fantastiska saker i mitt liv det här året.

Tre (!) utlandsresor har det blivit. Först till Jamaica med våra fina vänner. Sedan bilsemester till underbara Italien med P. Och i höstas reste jag med en underbar vän på ett bubblande äventyr till New York.

Ändå ligger sorgen som en våt filt runt 2015.

Därför tror jag på 2016! Det här kan bli ett fantastiskt år mina vänner. Så gott slut och ett riktigt gott nytt år!

Här kommer ett axplock av bilder från mitt 2015:


Sista julen med mormor (2014). Här med två av sina fina barnbarnsbarnbarn.


Jamaica.


Jamaica.


Vårvinterpromenad.


Hos mormor en tidig vårdag.


Vi firar mormor på hennes 92-årsdag.



Vi var och såg "Ove" med Johan Rheborg, en fantastisk föreställning.


Vi firade midsommar hemma hos våra goda vänner.


Men midsommarvädret var uselt...


Vi hade flera sommarkalas, här med bland andra mormor och Sophie.


Reste till vårt drömresemål i Italien.


Traditionellt sommarbesök på Gröna Lund.


Vi firade våra vänners födelsedagar med en helgtripp till Varberg.


Ullared hann vi också med.


På bubblande äventyr i New York.


Ett par helt fantastiska dagar i New York som vi varje dag bubblade oss igenom.


Vi åkte med mamma och Lennart till Värmland en helg.


Inte en, utan två!, gånger kunde man se mig springa i Kusens backe...


Vi var på inspelning av "Så ska det låta".


Och så var vi i Globen för att stödja "Hela Sverige skramlar"


En höstdag firade vi lite extra här hemma 💕


Och så kom dagen då mormor släppte sin kratta och lämnade oss.


Älskade mormor.


Mormor ❤️


I december reste vi en helg till Örebro för att komma bort lite.


På jobbet samlade vi LT-klappar och Julkassar till behövande.


Helgen innan jul var det godistillverkning.



Julafton firade vi hemma hos oss.


Med tomte förstås.


Gott slut och Gott Nytt År!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback