En dag på stranden

Jag trodde aldrig att jag kunde gå in i semestermood så här snabbt...

Men jag har gått in i semesterkokongen till fullo. Äter som om jag aldrig sett mat, känner mig fullt frisk för första gången sen förra året och jag har inga problem alls med att ligga raklång på en solstol och bara lyssna på havet som kluckar.

Det är ljuvligt.

Men solen strålar inte hela tiden. Nu på eftermiddagen drog jordens skyfall igång. Men till och med det kändes mysigt! Kurade bara in mig i en stor badrock och tog en bok att läsa.

Nu ska vi försöka bestämma oss för var vi ska äta ikväll. Känns ju hyggligt bra att det är dagens största fråga ;-)


Paradiset.


P kunde inte låta bli att köpa sig en ny tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback