Mormors blomstrande trädgård

Jag tänker fortsätta "bombardera" bloggen med efterskottsinlägg :)

Något jag aldrig längre hinner med till vardags (vilket inte är annat än en skandal!) är att besöka mormor. Så det har jag försökt råda bot på de senaste veckorna.

Hon är alltid ute och fixar i sin trädgård när jag kommer, och har det så himla fint (vilket förbipasserande brukar stanna och säga till henne också)

I år tror jag dock hennes stora rosbuske och jasmin slog alla rekord...


Ängshöjden. Här bor min älskade mormor.


Rosor.


Tänk om vår jasmin kunde se ut så här!


Jag vill spara doften på burk!


Mormor frossar i körsbär bakom boden. Själv hade jag fullt upp med att kolla så inga fästingar fastnade på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback