Tiden går

Det har varit lite mycket en period nu... Men vi lever, och ibland hinner jag ta fram mobilen och dokumentera tillfällena (bra för mitt minne eftersom jag aldrig i efterhand kan begripa vad som stulit min tid).


Vi gödslade gräsmattan i våras. Big mistake. Nu måste den klippas varje kvart... Då är det tur att ungdomarna kommer förbi och sköter grillningen (och soldyrkandet...)
(9 maj)


Finbesök.


För en månad sedan blommade vårt körsbärsträd så det såg ut som ett stort moln på himlen (10 maj)


Inte en bal, men väl en fantastisk fest på Engsholms slott blev det med kollegorna under Kristihimmelfärdshelgen. (13 maj)


Kollegor redo för trerätters middag!


Älskar den här utsikten jag har på vägen hem från jobbet. (21 maj)

En kväll följde jag med min frisör till Norrköping för att sitta hårmodell inför ett gäng frisörer. Det är dock inte jag på bilden ;) 
(21maj)



Mormor firas på sin 92-årsdag, här med min syster och mormors äldsta barnbarns barnbarn!
(23 maj)
Dagen efter firade vi fina systersonen på hans 12-årsdag, men då glömde jag fota...



Päronträdet i full blom.
(23 maj)


Galningar på jobbet anmälde mig till Vårruset. Min stegräknare fick en chock av att stega fram fem km i sträck. Sprang dock inte en meter.
(25 maj)


Vi firade fina Johannes (en dag i förväg) på hans födelsedag och bjöds på hembakade bullar och en underbar jordgubbstårta.
(6 juni)


Om vi ska backa bandet lite så kan jag berätta att den här mannen och jag firade 25-årig bröllopsdag den 12 maj. Vi var dock så trötta att vi skippade firandet...


Sebbans Johanna tog studenten, det firade vi förstås med flaggor och hurrarop!
(10 juni)


Min underbara mormor och min fina dotter!
(10 juni)


Så det har runnit en del vatten under broarna på senare tid. Nu längtar jag mest efter semester, sol och värme. Vem vet, då kanske jag får ork att ta tag i den här bloggen också 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback