Ett litet steg på jorden...

... Men stort för mänskligheten!

Eller nåja. Det kanske var att ta i lite.
Men saken är den att jag hängt på mig en stegräknare. Allt i hopp om att försöka bryta ett destruktivt mönster (läs: försöka få liv i latmasken).

Det här betyder förstås inte att jag rör mig så som man borde. Mer att jag faktiskt rör mig lite. Ytterst lite, om man ska vara helt ärlig. Men ytterst lite är mer än ingenting. Så ser jag på det.

Det underbara vädret har dessutom fått mig ut på vårpromenader hela helgen! Underbart! Må det här vädret hålla i sig - länge!


Underbar vårpromenad!


Hittade en liten krokus vid husknuten.


Och snödropparna blommar sedan länge. Äntligen går vi mot ljusare tider!



Kommentarer
Postat av: Marguerite

Lycka till med stegräknaren!
Allt blir ju lite lättare på våren
och när man upptäcker både Krokus och Snödroppar på promenaden, kan man inte annat än att bli glad!
Önskar dig en fin ny vårvecka!
Kram!!!

Svar: Tack detsamma :)!
Lillan

2015-03-16 @ 08:55:01
URL: http://hilleborg-marguerite.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback