Baka baka liten kaka...

...Jorå. Idag har det bakats. Chokladmuffins (som med lite garnering ska få gå under namnet cup-cakes), kokostoppar (den här gången utan inslag av plommon), center/noblesse kakor och mini-sockerkakor.

Pust. Nu orkar jag inte mer.
Borde ta stunden i akt och gå och handla. Men som sagt, jag orkar inte mer. Har funderat en hel del under dagen också, eller reflekterat är kanske mer rätt. Det blir man faktiskt också trött av! Och då min inombordsklocka väckte mig lååååångt före min planerade sovmorgon till kl sex (!) så tänker jag nu lägga mig platt en stund.

Pust. Igen.


Lass efter lass med små mini-sockerkakor har kommit ut ur ugnen idag.


...och kokostoppar...


...och center & noblessekakor...


...och chokladmuffins!!!
Men så typiskt att jag nu saknar ingredienser att garnera dem med. Nåja. Jag tar det sen.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart har du köpt formarna till minisockerkakorna?

Svar: På lagerhaus (har jag för mig)
Lillan

2015-10-24 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback