Galna veckan

Vilken vecka det har varit!
Vi brukar inte göra särskilt mycket på vardagskvällar, särskilt inte de veckor som min väckarklocka ringer 04.15 på morgnarna.

Men den här veckan har det varit fullspäckat program - och MYCKET trevligt dessutom.

I måndags efter jobbet skulle jag träffa en vän, som tyvärr blev sjuk så vi ställde in i sista stund.

Men i tisdags drog vi ett helt gäng till Globen där galan Hela Sverige skramlar ägde rum. Och vilken kväll det blev! Sååå många fantastiska artister på scen! Många riktiga favoriter! Ja, jag jublade extra mycket när Tomas Ledin gjorde entré :) Men jag blev också helt nostalgisk när Mauro Scocco dök upp. Jisses vilket stort Ratata-fan jag var en gång i tiden. Och och och... Alltså. Det går inte att återge allt. Men en underbar kväll var det!

Dagen efter hade jag tid för att fixa naglarna. Kvällen efter det åkte jag till Trosa och bästa Benke för att färga och klippa mig (välbehövligt!) och i fredags hade P sina x-jobbarkompisar på middag och jag fick med mig mamma på middag på Lilla Styrbjörn.

Phu.


Hela Sverige skramlar gänget på väg in i Globen.




"Modiga jag" bytte ut den franska manikyren mot lite höstfärg på naglarna.


Promenad hem på kvällskvisten efter middag med mamma.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken underbar årskrönika.

2016-01-02 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback