Inte enligt plan

Det här blev en konstig vecka, inte alls enligt plan.
Två dagar på kurs i Stockholm, en dag på jobbet och sedan en planeringsdag utanför tidningshuset. Och så årets värsta migränanfall på det.
Jag avskyr verkligen den där formen av huvudvärk och trodde i min enfald att min kiropraktor börjat få styr på skiten.
Men icke.

Nåja. Det här ska inte bli ett gnällforum, och idag kan jag iallafall röra mig (även om jag inte är bra) så det går åt rätt håll - wohoooo!


Vi hade planeringsdag och intog lunchen på det här trevliga stället.


Har varit på kurs två dagar, nyttigt!


Passade på att få lite egentid med dottern när jag ändå befann mig i huvudstaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback