New York från början

Ja, det blev alltså inte så mycket till bloggande från vår New York vistelse. Där det fanns wi-fi fanns inte tid att blogga, och där det fanns tid (som när jag pga tidsomställning inte kunde sova) fanns inte wi-fi...

Okej. Vi upptäckte förvisso att vi kunde surfa på rumsgrannens wi-fi, men det var ändå sporadiskt i funktion så det blev mest för att instagramma lite bilder.

Men jag ska ändå bomba er med en bildkavalkad från vår underbara fantastiskt ljuvliga New York-tripp. Med lite tur kan jag kanske få till det i kronologisk ordning (med varning för att lite går i repris)

Och dagens tre guldkorn byter jag helt sonika ut med resans tre guldkorn och kan sammanfattas:
1. New York
2. New York
3. New York 


Så fort vi var incheckade på Arlanda firade vi vårt kommande äventyr med champagne!


Lyckligt framme och incheckade på anrika Waldorf Astoria kastade vi in väskorna på rummet - jublade - och gav oss ut i New York-kvällen.


Vi hamnade på Raffles där det var happy hour på bubbel. Vi blev inte ledsna...


Och så dök ett band upp och spelade jazz. Bättre start kunde vår första kväll knappast få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback