På plats i New York

We did it!!!
Vi tog oss hit - till New York - och allt har funkat toppen.
Jag hade ju gruvligt ont i magen av resfeber och var säker på att nåt med vår bokning var fel.
Men icke.

Så här bor vi på Waldorf Astoria!

Egentligen vill jag blogga mycket mer nu när vi är här, men jag hinner inte! Och wi-fi på rummet funkar inget vidare (och dessutom på fel telefon...) Jo! Mobilen med bilder i lyckas jag inte koppla upp (om jag inte vill betala ett par hundra spänn per natt för wi-fi).

Nåja. Världsliga saker.

Första kvällen kom vi fram sent och var hyggligt möra. Men vi gick till en trevlig bar med live musik. Sen sov vi gott. Fast inte så länge. Jag har tydligen väldigt svårt med tidsomställningen åt det här hållet.

Igår stod shopping på schemat, underbart skoj! Blev ett snabbt besök i kyrkan också och sedan njöt vi av det underbara vädret i central park. Vi drack bubbel, lunchade på The Boathouse och fortsatte shoppa. 

Idag tänker vi försöka ta oss söderut, mot Soho och Meatpack distrikt i jakt på skor ☀️


Jag älskar den här vyn i Central Park.


Liten bubbeldrink innan lunchen på Boathouse.


Bröllopsfoto i Central Park.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback