Septemberväder

Ösregn. Typiskt Septemberväder idag har det känts som. Egentligen borde jag ha bytt ut vår månadstavla, men jag har glömt det ett par dagar och nu orkar jag inte resa mig ;)

P ställde, av förklarliga skäl, in dagens golfrunda och vi åkte till Kungens kurva istället. Blev en trevlig liten tur.

Dottern och hennes sambo kom på middag. Jag bakade plommonpaj och fick äntligen ändan ur och frös in resten av plommonskörden.

En rätt mysig dag trots vädret, om ni frågar mig.

Dagens tre guldkorn:
1. Mina nya promenadskor. Som man kan springa i om man vill. "Men jag har inte sett dina löpsteg", sa försäljaren bekymrat.
"Det har ingen", lugnade jag honom och förklarade att min fråga om man kan springa i dem mest handlade om nödsituationer. Typ om jag skulle bli jagad...
2. Fina middagssällskapet! Älskar när barnen kommer hem ❤️
3. Om en vecka så här dags har jag ingen söndagsångest för då är jag i New York!


Plommonpaj i ugnen!


Idag var det läge att tända kakelugnen. Hög mysfaktor på den!


Galet vacker himmel ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback