Nattmarknad

Idag "hyrde" vi en chaufför som körde oss till det stora shoppingcentret. Efter ett par timmar plockade han upp oss igen och körde oss vidare till nattmarknaden.
Det är verkligen en upplevelse, men jag gick därifrån tomhänt.
Ibland blir det så mycket att man inte hittar någonting. Vi har faktiskt inte handlat ett smack när jag tänker efter (även om jag provade en solhatt en dag)

Hepp. Nu är det snart läggdags här. Imorgon väntar nya mål, men då blir det till havs 😊.


På väg in på nattmarknaden!


Thai dessert stod det på skylten, men vad det är har jag ingen aning om. Liknade frukter och grönsaker i marsipan miniatyrer fast ändå inte. Nån som vet?


Mums!


Bananer, bananer, bananer...


En folkabussdrink kanske?


Hälsningar från en glad och nöjd bloggare 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback