Kungligt mottagande

Hej bloggen!
Nu var det länge sedan vi hördes. Tror bestämt det var förra året (!).
Jag vill bara berätta att vi landat i paradiset idag. För ett par timmar sedan checkade vi in på vårt semestermål i Thailand. Och vilket mottagande vi fått! Som kungligheter :)

Vår piccolo som körde oss i golfbil till våra rum (vi är här med våra fina vänner) visste inte riktigt vad Sverige är när vi svarade på var vi kom ifrån.
Efter lite betänketid utbrast han:
- Zlatan! Paris!
Vi höll ju med om Zlatan, men inte att Paris ligger i Sverige.
Men han var eld och lågor. Minst sagt.
- När ni träffar Zlatan så rekommendera honom det här hotellet! 
Så det lovade vi att göra.

Påminn mig om jag glömmer det nästa gång jag springer ihop med Zlatan 😉


Tydligen mest bröllopspar som bor här. Men vi kan ju fira att vi firar 26 år som gifta om ett par månader.


Vi fick varsin jasminekrans runt handen när vi checkade in. "Det ger man alltid till drottningen här" förklarade personalen. Doftar iallafall underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback