Skoltrött innan skolstart

Har jag sagt att jag sökt högskoleutbildning?
Nä, inte så viktigt att nämna faktiskt. Det är verkligen bara en pytteliten kurs på halvfart och distans. Och just nu börjar jag dessutom undra om jag överhuvudtaget har något i skolan att göra.

I går kom det första antagningsbeskedet. Kruxet är bara att jag inte förstår. Har jag blivit antagen eller inte? Hela beskedet är ett jytter av förkortningar där UG är den enda som förklaras/översätts. UG betyder urvalsgrupp. Om någon nu undrar.
Själv hade jag ju föredragit att förstå vad som hänt med min ansökan.

Eller betyder RES31 att jag har plats 31 på reservlistan???

Jag blir så TRÖTT!!!
Jag visste att det var en dum idé att frivilligt söka mig tillbaka till skolvärlden. Se bara på mig nu! Jag sitter och surar!!! Jag är ju skoltrött på hela skiten innan den ens har startat. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback