En månads mellanrum

Vet inte hur många gånger den här vintern som jag har tänkt att jag ska gå ut och ta en promenad med kameran och dokumentera vilken rejäl vinter det är. Det lär ju dröja innan man får uppleva något liknande igen och när snön är borta suddas minnet också ut.
Några natursköna bilder har det dock inte blivit. Men vid ett par tillfällen har jag slitit åt mig kameran och knäppt av några bilder utanför husknuten, som en liten nödlösning.

När jag tog den första bilden, den 4 januari, tyckte jag att det var rejält med snö ute. När jag nu jämför med bilden som jag tog den 4 februari kan jag konstatera att jag inte visste vad snömängd var för en månad sen... Eller håller ni inte med?

4 januari 2010

4 februari 2010


Kommentarer
Postat av: Sophie

Shit, att det var så stor skillnad...

2010-02-05 @ 09:06:07
URL: http://sophiehedlund.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag tycker det är så härligt att se. Kul att du faktiskt lyckats fånga skillnaden på bild!

2010-02-05 @ 22:18:47
Postat av: Mannenssysterssonnr1

Har du skottat garagetaket än då? med så mkt snö kommer det att rasa in när det blir varmt!

Bara att hugga i :)

2010-02-10 @ 08:10:07
Postat av: Lillan

Då har du inte sett altantaket...

2010-02-10 @ 09:11:31
Postat av: Mannenssystersonnr1

Citat (från leendes farsgubbe som står på marken och tittar upp mot taket där hans tre söner står och skottar) : Detta är anledningen till att vi skaffade tre söner! slut citat. Tar en bild med mobilkameran och går sedan in för att "fixa" lite...

2010-02-11 @ 10:59:34
Postat av: Lillan

Jonas!!!!!!! Jag dööööör!!!!!! Ha ha ha ha ha ha!!!!Tack för underhållningen! Ha ha ha ha!!!! Den kan jag leva länge på :)

2010-02-11 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback