770 kalorier väck

Jaha. Då är dagens motionspass avklarat. Under två timmars shopping i en galleria i polska Kozalin brände jag 770 kalorier. Det är träningspass som faller mig väl i smaken :) Dessutom betydligt mer effektivt än ett gympapass!

Jo! Det är sant! Det har jag läst i tidningen, och då vet man att det är sant ;)

Såg en artikel häromdagen att man under en timmes shopping förbrukar 385 kalorier. Under ett gympapass förbrukar man inte mer än 309 kalorier. Hrm... Undrar vad jag väljer... Svåra val - NOT!

Okej. Så mycket inköp blev det inte, men en trevlig dag - och hälsosam dessutom. Kan man begära mer en ledig lördag i Polen? Nä, precis. Skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen öl alltså? /Danne

2010-01-25 @ 17:10:34
Postat av: Lillan

Eurhm... Jo... Men inte under själva shoppingturen! Fast nu när jag tänker efter borde jag nog ha tagit några gallerior till - av hälsoskäl ;)

2010-01-26 @ 00:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback